Söndag. igen!

Landar vid datorn (länge sen sist!) med en kaffe och en yoghurt. Dags att samla krafter och cilla lite granna.
Hade rep med orkestern från 10:00-15:30 så nu är jag allt lite mör. Dock ligger jag efter i egen övning och praktikförberedelser, så än kan jag inte fira helg. :P Puh.
Helgmys blev det dock igår. Vet inte vad jag gjort med höger överarm så det var till att lyssna på kroppen och göra annat istället. Blev BLACK SILK på Operan och sushi vid fotbollen i goda vänners lag.
Fredagskvällen spenderades med Banankvartetten och en av våra mest... spektakulära (?) spelningar. Haha. Inte ofta man får sååån positiv feedback - stående ovationer och jubel från de drygt hundra frackklädda männen vi spelade för... hrm. Hehe. Very well. En minnesvärd kväll på många sätt hihi. ;)
Har gått och blivit förkyld också. Sådär skoj. Men det är väl så i tider som dessa, antar jag... Allt går lite långsammare, låter lite dovare... men annars är det bra med mig hehe.
Näst sista praktikveckan börjar imorgon. Jag har kul men OJ vad skönt det ska bli med lov och sedan vanliga studier igen. Det konstanta dåliga samvete som jag har för tillfället kan man klara sig utan. But what you do? No.
Lite tråk att jag skriver så sällan och att det bara handlar om vad jag gör eller borde göra. Samtidigt blir det nån sorts terapi för mig. Hinner liksom landa lite och sortera upp tillvaron lite svart på vitt. Så hang in there, nån dag ska jag nog skriva nåt sköj eller lägga upp en bild, hihi. ;) På tal om det är klänning no. 2 färdig. Iiih. Nu vill jag ha fler mönster och mer tyg hehe. ;)
Ha en skön kväll.
I'll be back...
Krams // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback