Scheherazade

Hej!
Höstlovet är här och det är otroligt skönt. Samla krafter och komma igång ordentligt med övningen igen är vad jag tänker pyssla med. Ska även få ordning på saker i lägenheten som blivit lidande av lite för långa och välfyllda dagar... Och så ska jag träffa när och kära. Välkommen lovet!
-
Idag tog Calle och jag sovmorgon. Myyys. (När hände det senast?!) Sen åkte han till Växjö för att lira med funkbandet och jag tog mig till skolan; övade skalor och gick på konsert. Me love Scheherazade!
Lyssna på den här (med Berlinerfilharmonikerna och Karajan):
http://www.youtube.com/watch?v=FR36PRgBFzA
eller här (med Nordiska Ungdomsokestern, Stefan Solyom och bla mig, hehe):
http://www.youtube.com/watch?v=KMKTaLaYBB8&feature=response_watch
Vilken vacker musik det är! Den har... allt. Mmmm. Verkligen. Viva Rimsky-Korsakov! :)
-
Ikväll njuter jag av lite ensamhet. Var också ett tag sen sist. :P Jag har kokat smarrig linssoppa och mumsat naturgodis. Mmm... Blir nog lite chill i soffan och antingen sortering av foton eller lite sömnad... Time will tell. ;)
-
Önskar er alla en skön afton!
Kramar // JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback