Lunchpaus i det grå*

Det är vardag och jag har nyss ätit lunch hemma i lägenheten. Det händer inte ofta! Men mysigt var det, lugnt och skönt. Spenderade förmiddagen i skolan och tänkte öva hemma och förbereda sista praktikdagen (!) i eftermiddag.
Grannarna får stå ut. ;)
Igår hade jag finfrämmat i form av Erika. Mys som alltid. <3
(Men huur har du fixat den fina bakgrunden till din blogg, Soten?!)
Vädret här i Malmö är g.r.å.t.t. idag. Tvivlar på att solen kommer orka lysa igenom alla moln idag. Jag vet att jag kommer tröttna på det här vädret och mörkret, men åh va mysigt det är när det är såhär! :)
Ikväll ska jag fortsätta läsa i min nya bok - Den förlorade symbolen av Dan Brown. Mmmm!
(Har gett upp Joyce Carol Oates för tillfället, haha).
Sista praktikdagen imorgon alltså.
Det vankas tuttirep med orkestern och vi får se om jag ska dirigera eller spela cello. Eller båda.
Sen är det dans x 3 och det är möjligt att jag joinar dem lite då och då... ;)
Slutligen blir det en gehörslektion och den ska jag hålla i. Ahhh! Haha. Jaja, det löser sig säkert. :P
Sen är det HÖSTLOV!!!
Mysa, sova, spela cello, träna och umgås med nära och kära står på schemat.
Samt Brahms Requiem nästa lördag kl 19 i St. Pauli - välkomna!
Nu är nog min lunchrast slut. :P
Kramkram // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback