Min nya lilla svarta!

Vilken härlig kväll!
Mötte upp Nika utanför Gildaskolan och fick en timmes underbart skön helkroppsmassage. Mmm!
Efteråt gick vi inom Lindex och så lyckas jag äntligen komma över klänningen jag spanat in i rätt storlek - och den passade! Så nu har jag blivit med ny klänning. =) En kalasbra svart klänning med finfin tyllunderkjol. I like! Jag har visserligen mina åsikter om tubtoppar, men ibland får det funka och nu tycker jag att det gjorde det. =) Så det är ju lite synd att jag inte kan gå på skolans fest imorgon, hehe, men tids nog ska nog klänningen få användas, det lovar jag! Passar ju såväl till fest som till konsert och kan ju varieras med accessoarer, bolero, kofta, kavaj... you name it. Den lilla svarta är som sagt aldrig fel. <3
Efter det gjorde vi en supergod laxsallad och kollade på diverse halvbra tv...
Nu ska jag gå till sängs med Dan Brown. Imorgon väntar metodik, cellolektion och mammabesök! =)
PUSS HEJ // Johanna

Kommentarer
Postat av: magdalena

Tack söta! Detsamma måste jag säga! Din är verkligen snygg, jag har inte riktigt förstått hur man designar än. Roligt att läsa! Du har hållt på länge ser jag=) Puss på daj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback