"Vad är det som går och går, men aldrig kommer till dörren?"

Det blev ännu en välfylld dag! Men en bra sådan, so I don't mind. Nu gäller det bara att fokusera på betinget och efter det gå in för FLYTTEN! Sistnämnda ska bli roligt! Första med, hoppas jag. Måste bara ladda och peppa lite! ;)

Sitter just nu och kollar på en gammal Indiana Jones-film och mumsar lite på en misslyckad chokladmousse som istället blev någon sorts chokladsoppa, haha. Katten löper, vilket är lite störigt. Calle håller därmed på att bli galen, vilket också är lite störigt. Men annars har vi det bra, hehe. :P
Ojoj, vad de slåss på tv nu. Ser inte så skönt ut. Slagsmål är då ingenting för mig!
Borde göra lite mer nytta här... men vi är sega... tusan. Får försöka göra ett ryck. (Här ser hopplöst ut).

Behöver jag säga att det ska bli skönt när vi kommit i ordning i nya lägenheten?? :)

Håll en tumme för mig vid lunchtid imorgon, är ni söta.
Sen tar jag lite lov. ;)

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback