Snörvlande näsa, sörplande soppa...

Sitter hemma och äter lunch (en torsdag!) men ska snart bege mig till skolan. Har varit sjukt gött med en ledig förmiddag och jag tackar gudarna för att det är röd dag, vilket ger samvetet lite flextid, hehe. ;) Har sovit ut (heja!), läst bok och packat lite. Sköönt.
Nu är tanken att jag ska värma upp/öva lite och sen ta tag i elektroakustikuppgiften, vilket är en inspelning. Jag ska spela in mig själv tänkte jag hehe. Antingen en egen låt (eller kanske inte nu när jag är genomförkyld och bara kraxar) eller spela cellokvartettstango med mig själv, haha! Kan nog bli skoj. ;) Söta Linda ska assistera.
Sen ikväll vankas bio med pojkvän och kusin. Det blir nog "Änglar och demoner" eller "Män som hatar kvinnor". Vill se båda.

Puss och kram
Johanna



ps. När blev jag så gammal att jag börjat oroa mig för mina föräldrar så fort de hittar på nåt? De KAN ju klara sig själva! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback