Hit och dit, upp och ner, hem och hem... osv!

Vilken dag det har varit! Jag började med att jobba 9-15.30 och åkte sedan till nya lägenheten och fixade lite där. Dock tog hyllpappret slut så jag måste köpa mer imorgon. Åh, det är myycket jag ska göra imorgon!! Men åh, va bra det kommer bli där. Jag är kär i den lägenheten, hihi! ;) Satt en lång stund i fönstret och drömde mig bort, innan jag cyklade hem och lyckades få tag i en tvättid. Sen har jag meckat med diverse - och ändå har jag massor kvar! Åh! Beting på måndag och flytt måndag-onsdag! Hjäälp. Borde kanske packa en låda till nu, men det är ju så mycket man behöver ha framme bara för några dagar! Gahh. Jaja, det ska nog ordna sig. Jag pausar lite nu i alla fall, kollar på "Askungen" och mumsar på skorpor, banan och te. ;)
Nej, men åter lite nytta nu då kanske? Lite.
Imorgon skulle jag vilja hinna följande:

- sova ut
- långfrukost med Sydsvenskan
- träna
- köpa mer hyllpapper
- sätta upp hyllpappret
- öva
... innan det är dags för åka och repa och spela konsert med Banankvartetten!
Jag inser vissa tidsbegränsningar. Träningen ligger lite illa till alltså... men jag VILL! Jag haatar att vara sjuk så jag inte kan träna, vilket jag har varit. Men nu är jag frisk - men då finns inte tiden! Dilemma.

Sen i veckan är det alltså beting och flytt, och så bär det av på turné!
Så ja, mycket på gång nu hihi.
Men mycket är skoj så det kommer lösa sig.

Tid tack. :)

Puss puss från soffhyddan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback