Vill ha: rosa skor från Lacoste! Vill slippa: magont!


Idag mår jag inte riktigt bra... Jag har ont i magen, vilket är extremt störigt. :( Dock börjar jag inte praktiken förrän i eftermiddag, så jag hoppas att det går över. Ska snart hoppa in i duschen och hoppas lite värme gör gott.
Hade  en ambition om att ta mig till ett träningscenter, men vet i tusan om det blir så. Inte riktigt på topp, som sagt. Däremot kanske det får bli en promenad. Det är ju alltid skönt (så länge det inte regnar).

Imorgon kommer Calle upp hit. Det ska bli så himla mysigt och han är efterlängtad (och inte bara av mig, hihi). Skynda hit, min prins! :)

Här följer en bild på vårens villhaskor! (Och i verkligheten är de ännu mer rosa, tihi!)
Söta skor från Lacoste, som helt klart skulle pigga upp våren lite extra:



Ett tag har jag en spanat in mig på ett par jättefina röda skor från Fred Perry, men då jag igår stötte jag alltså på de rosa blev jag lite förälskad... Men hallå, det är ju ingenting som hindrar två på fina skor, inte sant?
SKOR OCH VÄSKOR KAN MAN INTE HA FÖR MÅNGA AV. Detta är ett faktum som inte nog kan understrykas! :)
Hittade dock ingen bild på dessa, så ni får klara er med de rosa. För denna gång. ;)


Hälsningar från Hovås!
Och ett grattis på namnsdagen till alla Viktorior. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för grattiset. ;) Från Hanna Victoria Langvik, tihi. Puss på dej min söta vän. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback