Söndag 1 Mars (oj) 2009

Det gött när man vaknar av magont i ottan tycker jag... inte! Så var i alla fall fallet idag. Lyckades dock somna om och steg upp igen vid 8.30. Då blev det frukost med min nya familj, och nu sitter jag åter på sängen. Planen för dagen är att "planka" in på musikhögskolan här via Jonas, hehe. Ska bli gött att få övat ordentligt! Frågan är hur det kommer bli resten av praktiken..?! Får göra det bästa av situationen. Hmm. Kanske kan jag få hänga lite på celloskolan innan eleverna kommer? Time will tell.
Imorgon är det för övrigt praktikdags. Ahh. Lite scary, men det ska nog gå bra.
Nu ska jag kolla upp vart skolorna ligger och hur jag enklast tar mig dit.
På återseende! ;)
Johanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

lycka till gumman! stor puss från mej o Baci här i soffan. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback