Shopping!

Tänk vad lite shopping kan göra för humöret! ;)
Hittade idag en mycket efterlängtad väska - ljusbrun med lång axelrem och plats för plånboken, men inte för stor. Precis som jag letat efter! :) Whihii. Hittade också en söt rosa tröja och ett par plommonfärgade tjocka strumpbyxor. Och så lite tackförattjagfårbohoserochätaermat-presenter till min extrafamilj här och en söt liten ask som kan komma väl till pass...



Alltså kan väska och tröja bockas av från listan nedan. ;) Gött!

Nu är jag dock vansinnigt trött (så tråkigt väder! Skyller på det.) så det blir nog hemmakväll trots allt. Får ta igen kalasandet nästa helg... ;)

De senaste två dagarna har jag återtagit kontakten med omvärlden - hehe - i form av diverse telefonsamtal och chatter. Så bra det känns! Va fina ni är alla som är där ute.
Något som är vääldigt roligt är att min favoritkarlskronit ska flytta till Köpenhamn! Och det är snart! Erika börjar jobba på Benetton redan om två veckor - hurra, hurra! :) Aldrig förr har vi bott så nära - även om det är olika länder. ;) <3

Hannapannan, fyller år idag. Grattis gumman och hoppas din dag är fin som snus! ;) <3

Här följer några bilder från senaste tiden. Håll till godo! ;)
Kramar Johanna***



Jag och Calle på härlig vinterpromenad i Pildammsparken! (Saknar dig, min finis!!)


Pärlan Sofia och hennes Viktor var på middag härom helgen. Hade vi lyckats matcha klädsel eller vad?! Haha! ;)


Till dig, Hanna! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Så mycket fina bilder darling! Tycker att du var värd att shoppa lite ;) Puss

Postat av: Hanna

men söta lilla du, TACK! :) pussss

2009-03-08 @ 00:08:26
URL: http://hannalangvik.blogg.se/
Postat av: Hanna

kvällen blev underbart bra! supergod mat, för att inte tala om tårtan, MUMMA!! :)

2009-03-08 @ 13:53:24
URL: http://hannalangvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Himla fina saker du köpt, väskan är ju hur fin som helst och likaså tröjan. Kul med Sofias o dina kläder, måste tyda på god smak ;-) pussar från mor din

2009-03-08 @ 15:00:21
Postat av: Sofia

Hej gumman! Receptet löste sig, jag hittade nåt liknande på Intranätet. Det blev gottgott det också:) När du har tid över kan du ju maila över receptet nån gång så kan jag prova originalet:) Vi har god klädsmak förövrigt;) Hoppas allt är bra! Ta hand om dig! PUSS

2009-03-08 @ 17:21:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback