praktikvecka 1 avklarad. 2 till. och massa tid. vad gör jag med den då?

Jag har en helt ledig helg framför mig. Jag har faktiskt två veckor framför mig, som är så obokade som aldrig förr! Det är en helt skum känsla, och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig an detta. Min hjärna säger till mig att jag kommer att komma in i lugnet och att det kommer att göra mig gott, men kroppen är allt bra uppe i varv alltså... Och ganska schleten på samma gång. Massage och klippta toppar kanske vore en bra grej ändå? Ja, en tur i stan imorgon får det nog i alla fall bli. :) Många bortresta och upptagna vänner här i götet denna helg, verkar det som tyvärr. Alltså ännu mer egen tid. Hej. Men men. Vad ska jag göra? Får nog göra mig en lista med saker jag kan plocka att göra och sedan bocka av, haha. ;) Eller är just du ledig och i Göteborg kanske? :P
Kvällen var lugn som aldrig förr. Funderar på att "dra mig tillbaka" och se på film på datorn i sängen. "My fair lady" kanske? På tal om det är det ju bud på att gå och se "Mary Poppins" här på Operan! Spelas denna och nästa helg. Vore skoj! Undrar hur mycket den skiljer sig från den faaantaaastiska uppsättningen jag såg på Broadway? ;)

Önskar er en god natt.
Och tackar alla goda vänner och fina familjemedlemmar för att ni finns. Ni är bäst. Älskar er.
Puss puss,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback