Mer shopping!

Denna helgen var alltså ambitionen att vara helt och hållet ledig. Det har gått sådär bra, får jag väl erkänna. Men jag lyckades! Och det var lite gött. Lägga allt annat på hyllan och bara... vara.
Idag hade jag tänkt ta mig ut på en långpromenad men vädret här har varit katastrofalt dåligt! På eftermiddagen fick dock både jag och Ph nog (Mona jobbar) och det blev en tur i bilen. Vi hamnade på Kungsmässan och på nåt märkligt sätt hamnade vi även på Zara. ;) Mycket nöjd efter följande fynd:



En myskofta och en klänning, båda från Zara Knitwear. :)

Önskar er alla en skön söndagskväll och en bra vecka 11!
Kramar Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla fiiiina, det är du verkligen värd.

Pussar i massor från mor din.

2009-03-09 @ 08:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback