Med pojke på rummet och tre par fantastiska skor!

Om förra helgen innehöll vissa svårigheter att koppla av, och om tiden kändes som om den tog ganska god tid på sig... så var det precis tvärt om denna helg! Calle har varit här, och det var mysigt så klart. :) Det har varit fullt upp och fullt med folk mer eller mindre hela tiden. Mycket trevligt, men nu när han åkte bestämde vi att söndag kväll är VÅR - tillsammans med hyrfilm, hämtmat och en påse godis, haha. Ser fram emot detta. :)
För det är ju som man säger - Borta bra, men hemma bäst!
Så även om både boende och praktik varit bra här, ska det onekligen bli gött att åter komma hem. Detta sker på fredag. På lördag blir det två födelsedagsfester, hehe. En på dagen för kusin Hans, och en på kvällen för Karin som blir 25! :)

Det märks tydligt att jag har massa ledig tid här, hehe. För oj vad jag har shoppat! :P
Igår blev nog pricket över i, haha. Då var vi på Freeport och jag och Calle köpte en Ittala-skål och en Höganäs-tallrik. Och ett Chateu-vitvinsglas, inte att förglömma. ;) Men - bäst av allt - jag hamnade mitt i en totalutförsäljning av Filippa K och gick därifrån med inte mindre än en stickad väst och 3 par skor!!! <3 Så JA, det var en bra helg, haha! ;)




Kramar från Johanna***

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skorna ser ju jättefina ut, man blir allt lite avis på dit fynd. Puss från mor din

2009-03-16 @ 14:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback