Mättski!

Sittandes här på vår vita skrivbordsstol, är jag mer än lovligt mätt! Puh! Öh! Suck! Blev lite väl gott det där, med mat gjord av farmor och resterande godiset från igår kväll..! Hrm. Hehe. Men gott var det, och hungrig var jag ju, hehe. Får väl se det som en uppladdning inför nästa veckas SKIDSEMESTER! WHIII! :D Ojojoj, vad skoj det ska bli! Myspys! :) Mmm...!


I skolan har vi projektvecka och Hyddan har spelat på sydamerikanska trummor hela dan, hehe. Ja jeflar.

Väl hemma har jag diskat och tvättat. Rekordmycket tvätt kan man ju säga att vi hade! Haha. Just den biten, samt vattning av blommor, verkar ha gått lite sådär då jag var borta... ;) Hihi.

Nu är det dock dags för att kolla klart på filmen "Tropic thunder". Hej så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback