Hem.

Detta kanhända bli mitt sista blogginlägg som praktikant i Göteborg. Imorgon är det nämligen sista dagen och på kvällen är det dags att åka HEM.

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!

Så sant som det är sagt. ;)
För bra har det varit! Praktikplatserna och dess handledare (och elever) har varit kanon! Jag har bott på förstklassigt hostel, hehe, och haft obegränsad tillgång på både äppleyoghurt och skinkmackor, haha. ;) Jag har dessutom fått umgås med min söta lilla niece och busa och mysa med henne. Och så har jag äntligen haft lite tid för de vänner (och släktingar) som bor här. Härligt!
Men hem är bäst, ja. Förutom att det självklart ska bli mys att få bo med Calle och Baci igen i vår fina lägenhet, så ska det blir gött att få krypa ner under mitt duntäcke och ha tillgång till vårt kök och våra saker...

Helgen verkar bli intensiv, med två kalas på lördagen och jobbsökningsrace. Plus att Carro och John ska bo hos oss och att jag har en del skolsaker att göra. Och så vill jag öva. Så klart. ;)
Söndagskvällen ska dock bli min och Calles! Planerad sen en vecka tillbaka. Bara vi. Bara mys. Bara vara... Mmm.

Imorgon blir det sista packningen och så har jag fått låna Petras nycklar så jag kan vara på skolan och öva innan praktiken börjar. Skönt och bra. :) Måste fixa nåt till henne som tack för allt också! Pärla. Sen praktik då ja, och sen. Sen så. Sen sätter jag mig på tåget med Linda... och åker just HEM.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback