Att göra. Eller inte göra. Att balansera mellan lugn och effektivitet. Aj.

Lite lätt ångest. Ångest över att inte få saker och ting gjorda... I vanliga fall är det ju prio ett (övning inkluderad), men här är det annorlunda. Praktiken tar upp större delen av eftermiddagarna, och det är onekligen svårt att få övat och gjort vad jag ska! I början av praktiken valde jag medvetet bort  det mesta, men nu känner jag både att jag vill och måste göra både det ena och det andra. Och då är det lite svårt att bo i ett pyttelitet, jättelyhört rum, med folk konstant i närheten. För ordentlig övning, det är inte detsamma som att spela vackra fina saker, hehe! Ååå.
Och så var det där med andra saker som måste göras. Där finns några skolsaker och där finns cv och personligt brev. Saker som inte är såå jobbiga, men de måste bara göras, helt enkelt! Gahh.
Och nästa vecka är projektvecka. Sedan skidresa! (Och då kan ingenting hänga över mig!). Och sen är det påsklov! Ah! SEN är det vanlig vardag igen. Ja, hjälp. Jag vet att jag nog bara borde finna mig i min situation och bara göra det bästa jag kan av den, men det är inte så enkelt. Det har blivit nån sorts lov-feeling här, och då är motivationen inte på topp. Samtidigt som det känns bra att unna sig lite mindre press och faktiskt leva ett... lite mer... """vanligt""" liv (missuppfatta mig rätt). Hehe.

Nej, men då borde jag vara redo att öva lite nu då ja! Haha. :P Så är det praktik i eftermiddag och så får jag aske baske mig skriva saker ikväll. Mer än blogginlägg och chatter, hrm. ;) Sen känns det nog bättre.
Som alltid...

Fem praktikdagar kvar.

Sen ska jag hem... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback