Andrum.

Natten till denna skrev jag ett blogginlägg som för att vara mig faktiskt var både ganska bra och underhållande. Nåja, det tyckte i alla fall jag, haha. Dock blev något galet och allt försvann. Såklart! Grr.
Gör här ett nytt försök till inlägg, men har inga som helst ambitioner om att det kommer bli vare sig bra eller underhållande. För den enda (jag lär mig aldrig stava rätt?!) känsla jag i skrivande stund bär inom mig är att jag är MÄTT. Haha. Nyss hemkommen efter en superb middag intagen med min mycket goda vän Adam på Andrum. Minns att Nicole alltid brukade gå dit men har själv aldrig hamnat där. Tills nu. Och det var så gott och bra. Och så mysigt och alldeles, alldeles underbart att få träffa Adam. Han har allt en speciell plats i det Hydénska hjärtat. ;)
Efter middagen gick vi till godisaffären på hörnet och jag köpte en stor påse godis till Ph. (Häromnatten när han somnat ifrån sin godispåse råkade jag äta upp den... haha! :P Så nu fick han tillbaka - med råge dessutom).
Innan middagen var dagen som följer: övning på musikhögskolan, lunch med Jonas, mer övning, praktik och en efterlängtad sak: hårklippning! Hejdå till mina på tok för slitna toppar! Nu borde jag dock försöka ta hand om mitt hår och ge det "riktiga" hårprodukter..! Och regelbundning toppning. Yep. So they say...
Nu ska jag ge mig på att uppdatera mitt CV och sen är det nog dags för sängen. Med en bok eller dagbok. Kanhända båda. ;)

Until we meet again... ta hand om er där ute.
Två dagar kvar i Göteborg.

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback