Uppdatering från Malmöland

Det är söndagen efter Midsommar och jag har haft en alldeles förträfflig helg. :) Midsommar firades i vår nya lägenhet, som nu faktiskt börjar se ut som en bebodd lägenhet, hehe. Det var vi och fyra fina gäster. :) Tack till er! Det var massa mat och massa dryck, sällskapsspel och kubb... med mera. Mycket trevligt, som sagt!
Calle har haft semester i veckan och trots att jag jobbat en del, så har vi hunnit få en hel del gjort här. Lite återstår dock. Så klart. ;)

Nu har jag nyss ätit sillalunch i min ensamhet. Calle är iväg och repar. Jobbat idag, så jag är lite seg. Men i min "ensamhet" kan jag å andra sidan göra precis vad jag känner - och inte känner för - hihi. Det blir nog lite chill nu, sen kanske en promenad eller kanske ännu hellre lite träning? Vore gött! :) Sen lite pill här hemma skulle jag tro. Det är uppehåll och ljummet, men annars inte nåt vidare väder. Celloledigt tänkte jag ha i alla fall en dag till... ;)

Jag önskar er en fortsatt trevlig helg!
JOHANNA

Kommentarer
Postat av: Erika

Detsamma hjärtat!!! Åhh,jag längtar efter att få träffa dig igen,saknar dig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback