Sommarlovsmåndag.

Det växlar mellan sol och moln utanför fönstret, men det verkar i alla fall vara varmt, så ut blir det om en stund. I någon form.

Har precis börjat med ett projekt jag länge skjutit upp: att spara alla inlägg jag skrivit i min "lunardagbok". Har inte använt Lunarstorm på år och dar, men tänkt länge att det kunde vara kul att spara allt jag skrivit. Det var en del visade det sig! Puh. ;)

Helgen var underbar och mysig på alla sätt. Tid med Calles familj i Hovås och ett fint bröllop mellan Teresia och Emanuel på lördagen. Så fint, så mysigt, roligt och gott, hihi! :)

Det var längesedan jag hade så mycket sommarlov som jag har denna sommar. Måste säga att det är extremt skönt och att jag riktigt känner hur sovmorgnar och sol ger mig krafter tillbaka. Laddar batterierna, liksom.
Dock har det varit full show mest hela tiden. Det blir ju så. På ett eller annat sätt. Lägenhetsmeckandet har därför avstannat något. Tavlor och lampor har inte fått sina slutgiltliga positioner. Detta ska jag nog försöka påbörja idag. Det och cellospel. Bröllopsgig på lördag och nästa lördag. Och då är det dessutom värsta festivalgiget på kvällen ju!
Är ni på Östersjöfestivalen på lördagen v. 29 får ni allt gå förbi Stora Scenen kl 21! ;)

Nu ska jag hoppa ur min sköna sommarpyjamas och gå ut en sväng. Toalettpapper, plastpåsar och frukst är lite nödvändigheter som ska inhandlas. Och så ska jag njuta lite av min vän solen. :)

Önskar er alla en skön vecka!
Kramar Johanna***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback