Sommarhej!

Länge sen jag skrev nu. Men det är väl så när det är sommarlov. Man gör allt och ingenting.
För sommarlov, det har jag i år, och ojojoj vad det är skönt! Jobbar lite, men alldeles lagom, för än finns tid för cello och vänner, böcker och filmer, promenader, bad, cykelturer, stugan... allt härligt! Och härligt väder, det är det! :)
Jag älskar sommaren! Sommaren, havet, solen... mmm! <3

Och så älskar jag vår nya lägenhet. Och att bo här med Calle och Baci så klart.

Så nej, för tillfället är det inte mycket att klaga på, hihi. ;)

I helgen blir det Göteborgsbesök och bröllop. Ska bli mys!
Hoppas bara vädret håller i sig...

Nej, nu är mitt te klart här. Dags att återvända till "Simon & Thomas". Kram på er!!!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback