Gammalt och nytt

Frida kommer hit ikväll. Det ska bli mucho trevligt. Var såå länge sedan vi sågs!! :( Mys står på schemat. ;) Hon är ju trots allt min NYC-girlfriend, hihi! :P

Jobbhelg, men inte så jobbig. Ganska korta pass så jag ska nog klara det. ;) Imorgon ska vi dock ta tag i städningen av gamla lägenheten... Till det längtar jag INTE. Får nog klura ut nån riktigt god middag så man har nåt att se fram emot, haha. ;)

Veckan har varit ytterst behaglig. Lediga både jag och Calle så vi har myst och försökt landa lite, sedan åkt till sommarstugan med kusin Hans och myst vidare med farmor, mamma och pappa. Blev både teater på Marsvinsholm och biltur på Österlen, med både Kiviks musteri-shopping, konstutställningar och stopp i härliga antikaffärer. <3
Igår var mamma och pappa här och hjälpte oss med gardiner och tavlor. Bit by bit, putting it together... :)

Önskar eder alla en skön och trevlig lördagskväll.
Kramar Johanna***


Bifogar en  bild på mig och Lisa, tagen till just Fridas ära. Hon fattades oss under Italien-turnén... <3


Till Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback