Bland banankollegor och mängder av musik*

Spotify är underbart!!! Såå mycket bra musik! Iiiii! Lovely lovely.
Detta roar jag mig med i skrivande stund.
Det och så försöker jag återhämta mig lite. Närmaste dygnet är första och enda lediga på länge.
Idag gick jag dessutom upp 05.20 för att åka med Banankvartetten och spela på Bröllopsmässan i Karlskrona 11-17.
Hann dessutom med en vigsel, haha. ;)
Så liite seg är jag nu, erkänner jag. Haha. Men ledig morgondag med Erika känns skönt. Det blir bra.
Och att Jacqueline du Pré för närvarande spelar Haydn C-dur i mina öron är inte helt fel det heller! ;)
I repeat: Spotify är underbart!!! :)))
Tack Björn! ;)

Kram kram och trevlig helg,
Johannaaaaaaaaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback