Så var nästan 2009 slut..!

Året 2009 börjar lida mot sitt slut och som alltid vid årssluten så infinner sig viss ångest och ett stygn av ledsamhet i mig. Jag vet inte varför det alltid är så, allt som oftast är det ju bra år. Kanske just därför det är tråkigt att de tar slut?
Men man kan ju inte göra någonting som helst åt detta fenomen så det är ju bara att gilla läget och se framåt. Kan dock inte låta bli att förundras över att det är tio (!!!) år sedan vi firade Milleniumskiftet! Helt galet, haha.
Livet rullar med andra ord på och 2009 har varit ett bra år. Fullt av underbara människor och roliga händelser. <3
Än är det dock inte slut och sista tiden ska spenderas tillsammans med min prins och två av våra favoriter. :)
-
Ikväll var jag på Johans 30årsöverraskningsfest. Alltid lika roligt med surprisepartyn! ;) Mysig tillställning och kul att få träffa gamla och nya vänner. Tror Johan var nöjd han också - inte minst med den Romresa han kan se fram emot i vår. ;) Bra jobbat, Mägs!
-
Jag är tillbaka i Malmö och det är väldigt skönt. Var hemma ovanligt länge för att vara mig, hehe, vilket också var skönt. Men nu är det gött att vara tillbaka. Även om jag snart ska iväg igen..! :P Både hit och dit faktiskt, hihi. Mer om detta längre fram. ;)
Nu ska jag styra upp saker här och försöka strukturera upp morgondagen lite.
Har jag inte vägarna förbi denna sida då så önskar jag er alla ett GOTT NYTT ÅR!!!
Kramar
***
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback