Himhimma!

Hej!
Skriver från mammas och pappas datorn (eller ska jag skriva burk?). Den börjar efter mångt och mycket få upp värmen och farten någorlunda, men hej och hå vilken tid den tar på sig. Hehe. :P Men vad gör man inte för att reka lite skidåkning och slippa ta tag i den där maaassiva högen av papper, filmer, skräp och teckningar från mina 23 år som ligger därinne i mitt fina flickrum som en jobbig påminnelse om att jag måste dra mitt strå till stacken här i röjandet... Det har f.ö. blivit väldans fint här! Gästrummet och mitt rum har fått sig rejäla ansiktslyft och mysfaktorn är på topp. Endast en pojke fattas mig. Det är december och det känns. Som alltid går vi omvarandra till förbannelse då... Han jobbar från morgon till kväll och jag fyller ut det som inte varit skola med spelningar hit och dit - allt som oftast självklart på de få tider som han råkar vara ledig... Men sånt är livet i handels- och musikvärlden. Det är bara att gilla läget. Går ganska bra, men nu när jag väl är ledig hade jag ju gärna haft honom här också... Men men, man kan ju inte både ha kakan och äta av den, som det så käckt heter.
-
Nåt som däremot känns fint är att det är så snöigt och vackert där ute! <3 Mmm! Hade nog min vackraste tågresa hit idag faktiskt. Både Skåne och Blekinge glänste i sina vinterskrudar... Hoppashoppas att det får vara så länge! :)
-
Idag har jag spelat på begravning och hängt lite med far min. Snart borde nog även mamma komma hem och jag hoppashoppas hon lagar nåt gott till middag! :) (Nej, man visste inte hur bra man hade det när man bodde hemma).
Sen ska jag prata med Erika! Whii! Vi är i samma landskap och framför allt samma land, hurra. Vilket innebär att vi ringer gratis... hehehe... Ännu en bra sak med att vara hemma. ;) Får se om det kanske kan bli nån mer klarhet över nyår? Hoppashoppas det också. :)
-
Nej, men om jag skulle börja sortera lite nu ändå. Som med allt annat jobbigt är det ju lika bra att ta tag i det så snart man kan och få det gjort. Så kan jag mysa i soffan och lägga julklapparna under granen sen... :) Tihi!
***
JULKRAMAR // JOHANNA

Kommentarer
Postat av: erika

Hej sötis!!!! Åhh,det åar bara så gött att ringa gratis ;) Jag ringer snart...ska bara landa lite först,hehe! Skulle bara säga att jag håller helt med om att den var den vackraste tågresan någonsin! Jag åkte ju samma väg,snö från Köpenhamn och hela vägen till Karlskrona...så vackert! Hörs snart! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback