Skolstart!

Idag var det dags för upprop och möte. Så var man igång igen... ;) Dock med ett underbart skönt schema! Jag är så glad och lättad. "Alla" sa att trean skulle vara så lugn - men inte!! Men NU, wohoo! Hallelujah. Tid för övning, mmmmm. :))
Synd bara att så många av dessa härligt luftiga veckor ska gå till praktik... :S Jag gillar att undervisa, det gör jag, men praktik är... speciellt. Inte det bästa jag vet, precis. Men så är det också sista praktiken, så jag ska nog stå ut hehe. :P

Hurra hurra, lättad och gla! :D

Håller mig medvetet från skolan denna veckan. Gör jag alltid sommarens sista lovdagar. Kommer liksom vara där nog sen, vet jag ju... ;) Så grannarna får stå ut hehe. So far so good. Ta i trä*

Nu ska jag njuta lite av den hääliga solen innan det är dags att öva lägesväxklingar i fjärde satsen Elgar... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback