Salem al Fakir

Tänk att jag nu föredrar frukost hemma framför hotellfrukost, det ni. ;) Då har man jobbat ganska många dagar på kort tid, när man känner så, hehe. Men idag är jag ledig och kan äta i lugn och ro, med endast Sydsvenskan som sällskap. Mmm! ;)

Sov till Calle gick (9?) och håller nu på att kolla lite skidresor. Kompisresa är planerad och jag tror det kan bli hur roligt som helst! Nu ska sista gänget bara bestämma sig, så ska det bokas! :D Hoppas alla kan och vill med, hihi.
Återkommer förmodligen med mer info om detta i framtiden. ;)

Igår spelade Salem al Fakir här i Malmö. Så bra det var! Äta må-bra-musik framförd av honom, hans band och Operaorkestern. Kanoners. Bortsett från orkesterns ena val av eget framförande... whyy??
Var där i sällskap av Lisa, Hanna och Frida - sikka fina vänner jag har! En öl med dem på Lilla Torg dessförinnan var precis vad denna donna behövde. ;) <3

Idag står inte mycket på schemat. Eller, tja, inget som är skrivet i sten i alla fall. Det är skönt. Sen finns det ju en hel del jag borde och vill göra... Time will tell. ;) Men gympa kl 17 tror jag att det blir. (Bästa passet).

Det var allt för denna gång.
Önskar er en skön dag.

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback