Påverkad..?

Egentligen tror jag nog inte att vädret har så stor påverkan på hur man mår. Trodde jag. Men jo, jag får nog ändå säga att jag gör det. För mitt huvud känner av när det ska bli åska och energin räcker inte lika långt då vintermörkret ligger på. Och som idag - när det är grått och tråkigt - blir jag omotiverat seg och ineffektiv. Illa! Sistnämnda borde jag visserligen kunna göra någonting åt, men jag orkar bara inte! Suck. Dock ska jag snart ta tag i dagens övning. Bättre sent en aldrig (och det är faktiskt fortfarande sommarlov), I guess... Det och tvätt, det är kvällens mission. :P Har för övrigt varit en väldigt trevlig slappedag. Vaknade rastlös (?!) och stack iväg en sväng till F&S. Sen blev det brunch och lite stadsmys med Nika och Jossan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback