I gryningen.

I gryningen, då bär det av. Sista gemensamma semesterdagarna ska spenderas i Göteborg. Ska bli mys.
Träffa nära och kära och gå på konsert med Madonna. Inte illa. ;)

Lite illa är det med min fot. Var på utegympa ikväll och tittade inte tillräckligt noga vart jag satte fötterna..! En dum håla fick den ur form, kan vi väl säga. :S Men det blir nog bra, inget brutet i alla fall. Men lite typiskt är det väl alltid. :P

Golfat har vi också gjort idag. :) Vad roligt det är! Och jag märker nu hur mycket jag faktiskt saknat det... Det är en helvetessport som kan vara allt mellan himmel och just helvete, men oj så skoj det är och det är så skönt att vara ute och vara aktiv - med Calle dessutom, det är ju bonus. ;)

Har nyss spenderat några sköna dagar i stugan hos farmor. Som jag älskar det där! Mmm. Lugnet, skogen, havet, maten... you name it. Allt är förträffligt, hihi. Känns lite sorgligt att det dröjer nästan ett år tills det är dags igen nu...

Hösten närmar sig onekligen, skolan åtminstonde. Det är faktiskt på dagen tre veckor kvar tills "uppropet". Huuu. Liite lätt ångest finns det allt, men så börjar det också kännas skönt att det närmar sig rutin och vardag igen. Lite. ;) Göra nytta, lära sig nya saker, träffa kompisarna oftare, träna på vägen från skolan, slöa i soffan efter heldagar i skolan, tända ljus, dricka te, se på film... Det blir nog bra det med ja. ;) Speciellt när vi bor i vår fina lägenhet! Vi trivs så bra så, är lyckligast i stan tror jag ibland hihi.

Men oj, vad jag pladdrar på... Skulle ju bara säga hej och klaga lite på min fot, hehe. :P
Nu är det nog dags att hoppa i säng ändå.
Önskar er alla en god natts sömn!

Kramar***
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback