What a wonderful day!

Det är ljust, det är soligt, det är varmt, jag är ledig... detta är så långt ifrån en vardag i Malmö som det kan bli! Och det är riktigt härligt! ;)

JAG ÄLSKAR VÅREN!

Idag har jag fått min tand fixad. Efter det tog jag mig en promenad mot skolan. På vägen stannade jag till och köpte glass på Mobilia. Cornettos citronstrut kan rekommenderas. ;) Sedan gick jag mot Nordea i hopp om att lösa in diverse reseersättningar. Men inte då. Där var miiil med kö, så det fick va. Jag hade ju givetvis paltat på mig ordentligt med kläder också, så jag var extremt varm, trots glassen, och klarade inte riktigt av att vänta så länge. Puh! :P Istället bar det var mot Myrorna. Där hittade jag en fin grön skål med lock och - äntligen!!! - en herrbetjänt! Glad ägare här ja! Har letat massor men alla nya (som varit fina that is) har ju kostat cirka 1500-2500... Idag fyndade Hyddan en fin en för 75 riksdaler! :)
Sedan kom jag då till skolan - fullpackad och varm, ja. Övade (kom ju nästan ihåg hur man spelade cello! hehe). Sen blev det en tur till ÖoB (plastpåsar och folié) och Emmaus. Där fyndade jag ännu mer! Hihi! En fin blå skål med lock från Rörstrand och en söt liten hylla, som jag gissar kommer målas vit och fungera som kryddskåp. :) Sen fick jag åka gratis buss hem.
Så det är ljust och muntert här på Lorens! ;)

Önskar er alla en skön afton och se till att njuta av vår vän Solen! ;)
Kramkram!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback