Thursdayyy

Det är en välfylld vecka det här, och idag har jag varit på skolan i elva timmar... Men - ta i trä - det är en trevlig vecka och efter två veckors ledighet och det faktum att jag nu sover hela nätter utan att vare sig vakna eller hosta, bidrar nog. :) Har dock varit trött idag. Ska se till att samla energi imorgon  - för sen bär det av till Karlshamn för en hel helg med wienermusik och allt vad det innebär... ;)

Baci opererades för tumör (håller tummen för godartad!) igår. Stackarn ragglade omkring här heeelt groggy och vi kunde faktiskt inte låta bli att skratta lite åt henne... Hon var såå söt med sina bandage, sin strut på huvet och sin totala onykterhet, stackan. Tratten är kvar, men nu går hon bra (förutom att hon glömmer tratten och gång på gång går in i väggarna) och jag tog nyss av bandagen. Vår lilla kise... Hon är verkligen vår lilla skatt! <3 (Bli bra nu!!)

Vårvädret håller i sig och det går knappt beskriva hur underbart det är och vilken glädje och energi den tycks ge både mig och resten av Malmö. Mmm! Sol, sol, jättesköna soool!
En stund med en bok på balkongen då och då är INTE tokigt alls! Hinns det med imorgon tro? Hoppas. :)

Until we meet again då, folks.
Kramar från Hydonken***


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur är det med lilla pärlan? Hört nåt om tumören? Jag håller alla tummar och tår. Hoppas allt är bra med er annars! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback