Kvalitétstid med mig själv - och katten ;)

Baci och jag påskmyser ikväll. Vi leker med hennes älskade råtta och jag dricker te och mumsar i mig lite påskgodis. Har suttit och läst en hel del också. Så himla härligt. Mmm! Snart är "Män som hatar kvinnor utläst".
Tidigare idag har jag jobbat brunch på hotellet. Det var trevligt men extremt lite att göra. På gott och ont. Efter det försökte jag få ordning på vår lägenhet. Blir lätt lite kaos när man är ute och reser och har sig hela tiden. :P
Shit, kan verkligen inte fatta att vi ska FLYTTA! Igen! Till en sån där lägenhet på en sån där gata som vi bara drömt om innan. Nej, det är inte värsta lyxlyan, men vi blev totalt förälskade och sen ligger den ju faktiskt där vi alltid sagt att "åh, här skulle man ju bo...". Ska bli så himla mysigt! Och när vi flyttar dit, då är det sommar! Whii! :)))
Men nu är det alltså påsk och jag är som ni kanske förstår ensam hemma. Calle är hemhemma för att lira med sitt band imorgon. Jag spelar med min stråkkvartett tidigt på söndag så för mig var det inte riktigt ett alternativ... Påsk och inte vara i Karlshamn med familjen är nog den första, när jag tänker efter. Det känns lite konstigt. Men solens närvaro och påskliljorna på jobbet har gett mig lite feeling ändå. Och imorgon åker jag till Köpenhamn för att gå på middag hos Erika! :) Sen kommer familjen ner en sväng på söndag, så nog kommer det kännas som påsk alltid.
Sen är det skola igen.
AH.
Men jo, det ska bli gött med vaaardag igen. Mmm. Me love rutiner. Trots allt. ;)
Nu ska jag dricka upp mitt gröna te och sen får vi se om det kanske inte blir till att läsa ut boken. Eller försöka sova.

God natt, god natt och GLAD PÅSK (får man väl säga nu?)!!! :D
Kramkram.
JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback