Andas ut. Och in igen.

JA! Calle och jag ska ha semester ihop i år! Och jag kommer att ha sommarlov lite då och då! Whii! Lycka.
Känner mig lite... "lat", men nej, jag måste helt enkelt ha sommarlov i år, så är det. Jag har kört på i 180 nu i många år och om jag inte tar det lugnt nu, hinna landa och ladda om... då går det inte. Men nu går det. Det blir hotelljobb lite då och då, lite speljobb här och var och så blir det sommarlov. :)) Längtar! Hihi.
Har dagen till ära beställt en almanacka på
http://www.personligalmanacka.se - äntligen, säger jag. Har suttit och lekt där ett antal gånger, men nu är det alltså påväg en till mig! Ljusrosa blev det. ;) (Min kalender tar slut mitt i sommaren, så det är liksom lite läge att skaffa en nu...).

Helgen var fin. Solig och mysig hemhemma i Karlshamn. Det var Wieneraftnar och promenad vid havet, det var fest och frukostar med färska frallor... mmm! ;) Och massa, massa wienermusik! Så nu skulle det vara fint med lite helg, hihi. Men icke! Det vankas Riks-Smask på lördag och med det X antal reptimmar! Puh. Men det ska bli skoj, det ska det.

Träning med Hanna idag blev det. Svettigaste passet någonsin? Haha. Men såå gött att vara "back on track" efter lång tid med praktik, resa, sjukdom... you name it. Men nu jeflar! ;) Me like.

Nu är det dock dags för sängen.
Och kanske några rader till i boken min... :) "Flickan som lekte med elden".

Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback