På jakt i Indien (sort of)

Jag är på jakt efter en svart kjol med hög midja. Inte pennkjol, men annars är jag öppen för förslag. Hur svårt kan det va?! Tydligen väldigt, för av alla jag hittat har ingen funnits i min storlek! Och då hittade jag ändå en väldigt fin från Indiska så sent som idag. Åh! Suck... Nååån gång så kanske. :S Grr. Vill ju bara vara lite fin ju! :P

Lägenhetsbytespapperna är inskickade så nu ligger det inte längre i våra händer. Så det är bara att hoppas. Men jo, det ser ganska ljust ut (det brukar tydligen alltid gå igenom så länge det inte rör sig om extremt störiga hyresgäster). Whii! Så det känns i alla fall bra. :) Även om vi trivs bra i vår nuvarande lägenhet så ska det onekligen bli såå skönt att få mer förvaring, ett musikrum, mmmm! ;))
Kollade bland finfina inredningssaker på Indiska idag. Det var f.ö. därför jag cyklade dit. Vill så gärna ha ett av deras överkast! Men just nu har de inte riktigt vad jag söker... men däremot extremt många fina detaljer i brunt, guld, turkost... jag vill ha ett överkast nu nu nuu så jag kan börja fixa detaljerna också! ;) Meeen, de finns förhoppningsvis (!!) kvar även om ett tag. Hoppelihoppas. :)

Calle jobbar sent idag så jag har några timmar ensam hemma. Skönt att landa lite och fixa lite med saker man kanske inte annars tänker på och prioriterar... Har planer på att sortera i linneskåpet (handukar, sovsaker, mina byxor...), hämta Juliefilmer som jag ser kommit på Posen (har börjat komplettera lite DVD av filmer jag tidigare bara har på skrutt-VHS, kul kul) och gå på gympa.

Det var allt för här och nu.
Sköt om er.
Kramar från Hydenski. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback