Måndag. Snart tisdag.

Så var det höst igen. Händerna blir torra som fnöske och handkräm och pulsvärmare börjar användas flitigt.
Men än så länge har det varit en härlig hösthöst! Underbart väder - inte minst när vi hade mysdag i Köpenhamn i lördags, jag Josefin och Nika. :) <3
  Denna veckan kommer det nog dock inte bli så mycket utomhusaktiviteter för min del - bortsett från att städa balkongen och tvätta fönsterna, that is, haha. För ny är vi verkligen i flyttartagen! På lördag smäller det! Då blir vi med 3 rok. ;) Hihi! Det känns bra, roligt och spännande, men ojojoooj vad mycket saker det är att göra och tänka på! Puh. Men vi ska klara det. Så klart. Men det kommer nog bli en intensiv vecka, det tror jag ju. :P Tack och lov för fina föräldrar som kommer ner och hjälper till, hihi.

Imorgon ska jag äääntligen ta mig till frisören! Så kanske man slipper känna sig sådär härligt sunkig som man gör när topparna är slitna och man har två alternativ till frisyr: rishög eller fluffo! :P Haha. Hrrrrm! :S

Nej, nu är det dags att sova här. Har en del att göra imorgon: Öva, fixa lägenhetsgrejs hit och dit, klippas och orkester!
Puss och godnatt från Hydonk!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback