Bland några av de bästa***

Det är lördag och jag är ledig. Ligger i sängen och mår som en prinsessa, med Sydsvenskan och vetskapen att det snart är dags för brunch med några av mina absolut bästa vänner. <3
  Igår hade Annelie och Jessica sin inflyttningsfest och det var verkligen jättetrevligt. Många nya människor - vilket alltid är skoj - men också några riktiga gamla godingar (värdarna inkluderade): finbesök av Hanna och Sara! :))) Såå himla kul att ha er här, tjejer! <3
Innan festen drog igång var vi ute och åt. Mmmys. ;)
Nu är jag ganska trött och aningen schleten, men det ska nog bli folk av mig ganska så snart. Vila liiite till bara, hihi. :P

Pussar och kramar från en mycket nöjd Johanna*** :))

Kommentarer
Postat av: Lo

godmorgon! sovit gott?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback