Bland banankartonger och shoppingfynd***

Jag tar en liten paus i bananlådepackandet för att skriva av mig lite... ;)

Packning ja... Om två och en halv vecka smäller det! Vi blir med 3 rok, om allt går enligt planerna. Whii! :) Ska bli så roligt och mysigt. Även om det kommer kännas konstigt att "överge" våran första riktigta, gemensamma lägenhet... :( Men för en god sak, så det går nog över skulle jag tro. ;) Sjukt många bananlådor blir det dock... :S haha! Så alla som är sugna på att bära några sådana är hjärtligt välkomna att joina oss! :)) Hör av er för mer info, hehe. :P

Helgen var uuunderbar. <3
Var uppe hos Calles bror och hans familj i Göteborg. Lilla tussen har blivit 1 år och nästan 3 månaderna, och springer runt och busar bäst hon kan - söt som FÅ! Åhåå. :) Planerar att åka tillbaks och busa och mysa snart igen.
Blev en del stadsmys och jag shoppade allt från Höganäskeramik till världens gosigaste mössa och halsduk och en mycket efterlängtad svart kjol! :))

Idag har det varit MYCKET cello. 7 ½ timme tror jag att jag fick ihop det till, hihi. Så gissa om det var skönt att få ta en härlig cykeltur till havet i det sköna höstvädret, då jag till slut var klar för dagen. En bra dag, bör kanske tilläggas. ;)

Nej, men nu är det nog dags att packa dagens sista låda. (Tar alla vi får av ICA, haha).
Sen dusch och soooooooova!

God natt på er där ute!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback