trööt

Jag är så trött i denna stund att jag lätt hade kunnat somna nu och sova tills det är dags för mig att gå upp och jobba imorgon bitti. Öhh. Ändå har jag nästan inte gjort någonting idag! Galet. Skyller på vädret. Det tråååkiga vädret som varken innehåller sol eller snö. Bläh. :(

Hade värsta planerna på alla underverk jag skulle göra med lägenheten efter skolan, men nu är klockan redan fem och jag går om kring som en levande död... nästan. Ska ta mig en dusch och hoppas det gör susen! Har ju hänt förut. ;)

Lite ont i magen har jag också, om jag nu får lov att fortsätta klaga. Jag misstänker att det är lite... någonting... över att Calle kommer jobba hela tiden, och jag kommer ha någon sorts julkonsert varenda gång han är ledig, typ. Men kanske framför allt att vi förmodligen inte kommer träffas alls i jul... heller. Buhuu! :(( Han är bara ledig två ynka dagar och dem kommer han ju spendera med sin familj... någonstans...

Nu ringer familjen. Whii. :)
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback