Tillbaka till framtiden.

Ääntligen känns det som "vanligt" igen. Vi har telefon, internet och tv, men inte längre några bananlådor. Det är skola, orkester och träning som tar upp min tid - i övrigt är jag lite ledig. Det är onekligen skönt, efter en väldigt intensiv period!

Förra veckan gick åt i att medverka (köra) i "Det svenska musikundret" - en invigningsshow ute på Malmö Arena. Vilken fin arena! Och vilka duktiga människor det finns! Inte alls tråkigt att köra vare sig Helen Sjöholm eller Erika Sunnegårdh, faktiskt. ;) Och inte heller att showa för cirka 10.000 pers/kväll. :P Yey. Hihi. Ett "studiebesök" och minne för livet.
  Helgen spenderades med övriga medlemmar i Malmö Akademiska Kör och Orkester i Polen. Rrroligt! Det också. :) Mycket fina männsikor, billig öl och en extremt kall men fin katedral, där vi hade konsert på söndagen. Kom hem igår morse, direkt till skolan, för att sedan falla i mer eller mindre koma då jag kom hem, haha. Så idag - även om allt annat varit både roligt och lärorikt - har en hederlig vardag varit precis vad jag önskat och skönt har det varit. :)

Nu ska jag lyssna in mig lite på nästa stråkkvartettsprojekt: Dvoraks "amerikanska" (tidigare kallad "Negerkvartetten"..!! Haha. Hrm. Det är sant. Faktiskt).

Puss!!
Johanna***

Kommentarer
Postat av: Haaannaaa

Välkommen tillbaks! ;) har saknat dej! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback