Livstecken via telefonsladd kommt hiiiier! ;)

Heeej!

Så var jag tillbaka på internet, om än bara för en liten, liten stund (för jag är uppkopplad på modem, via telefonen!)... men på onsdag får vi både internet och TV! Yey. ;)
Vi har alltså flyttat, och allt har gått bra. Vi trivs så bra så bra, även om det tar ett tag innan man riktigt bor in sig och kommer i ordning till 100 %. Men det känns bra, helt klart. ;)

Denna veckan har vi haft självstudievecka och jag har försökt att ta det lite lugnt. Det har gått ganska bra. Nu väntar dock en intensiv vecka, med invigningskonserter på Malmö Arena (och massa rep till det) och orkesterturné till Polen! Puh. Plus att skolan alltså drar igång igen och där finns en hel del att göra..! :P

Nej, jag måste nog ta och logga ut nu. Av flera skäl. Utan brandvägg är ju ett... :S
Men jag lever och mår bra. Calle och katten också. ;)

I'll be tobacco!
Pussar från Hydoooonk***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback