Första advent

Jag har lite tomtemage... :) Som alltid, så här års. Nuförtiden behöver dock inte mina föräldrar ta mig till sjukhuset för att få reda på vad det handlar om, haha. :P
JAG ÄLSKAR JULEN. Det är så hiimla mysigt - och mysas ska det göras multum idag! :) Först ska jag gå lite på stan och sen blir det antingen en cykeltur till Plantagen med Nika, eller fika med Frida. Och sen ikväll kommer Hanna och Johannes hem till oss för att mysa och göra julgodis! Whii. Hihi. ;)

Idag MÅSTE jag även prata med finaste Erikan! Imorgon åker hon ju på sin långa resa! (I'll miss you darling. Åh, va skoj du ska ha! Och va brun du ska bli, hihi! <3 ).

Igår var det jobb och på kvällen sushi/vin/glögg-kväll hemma hos Nika. Så mysigt så. :)
Köpte även finaste julstjärnan, men givetvis var den lite trasig, så den måste bytas idag... grr.
Är det förresten någon som minns om vi slängde vår adventsljusstake (sån med fyra ljus)? Jag minns att den gick lite sönder, men att jag limmade den... men gick den sönder igen sen tro? Nu har jag haft uppe ALLA julsaker utan att hitta den nämnligen... :( Hmm? :P

Puss på er så länge!
Nu ska jag läsa klart tidningen och sedan stryka vår röda duk. ;)

Adventspussar*** Johannaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Erika Lowerot

Hej sotaste! Antligen har jag fatt lite tid over och att lasa din blogg!! Sa sot du ar,saknar dig mucho! Fina julbilder du har lagt upp ocksa! Jag saknar inte julen sa varst mycket nu nar jag ar har...men jag kommer nog kanna att jag har missat nagot nar jag val kommer hem! Jag alskar ju julen :( Men,men...det kommer fler. Saknar iafall dig och hoppas att du far en GOD JUL! At lite julgodis for mig ocksa ;) Halsa Calle och familjen!

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback