Så var min Sthlms-weekend zu ende...

Sista kvällen hemma hos Soten... :( för denna gång. ;) Vi har haft en helt underbar helg (TACK, BÄSTA!), med mycket mys, shopping, gott att äta och dricka, skratt, massage och Sex and the city! :))
  Mina finfina inköp är:

* gympaskor från lacoste - preciiis såna jag velat ha, whiiii!! hihi
* byxor och bolero från esprit (måste ju supporta, haha)
* diadem i svart
* stämpeldyna i vitt
* lövtallrik från Gustavsberg på loppis på hötoget, wohoo ;)
* senapsgult linnelinne från H&M som jag kollat på i en evighet
* present/er/ till callemannen :P


Så japp, Hydén är sjukt nöjd! ;) Har ju sparat mig hela våren ju, haha! Till detta och USA, hihi. ;)
Har dessutom hittat två saker till som jag förälskat mig i, men dock inte köpt: en underbar svart långklänning med bar rygg och ett par fantastiska beiga lackpumps! Åhhåå! :))) En annan gång... ;) hihi.

Imorgon blir det hemresa, kvartettrep och orkesterrep. Låt oss säga att jag har... vilat mig i form! ;oP Hehe.
Sen verkar mitt liv faktiskt återgå till det normala. Skola, F&S, akademiska, kaffa med vänner och *trumvirvel* åter umgås med Calle! :D (Förlåt, baby, för att jag inte varit anträffbar på lääänge men NU kommer jag, hihi!!).

Nej men lite mer chill med fröken Ikafika här framför tv:n, innan det är dags att sova... nattinatt, govänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback