Ofattbart och sjukt gött ;oP

Det är fredag kväll. Jag sitter i soffan. Framför mig ligger en helt ledig helg. Det är helt sjukt! Och helt underbart, faktiskt! :) På tiden, känner jag. Kanske är det som herr Hornwall sa till mig häromdagen: "Det syns att du har ett lundaspex i kroppen". Hehe. Och nog har jag det. Det och mycket mer! Men nu lugnar allt ner sig och jag är så glad så glad av att få umgås med Calle och vännerna igen och vädret är ju helt fantastiskt. Tropisk värme väntar i helgen och jag har laddat med ny knallblå bikini! :D

Nu har vi precis fikat på mitt fina lövfat. :)) Blev extra gott, tycker jag allt, hihi.

Önskar eder alla en sjukt skön helg - jag ska göra det bästa för att ha en jag med! ;)
*** Puss från Hyddan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback