Hmmmmm.... whiii.... åhhh.... :S :P :D

En av tre sökta utbytesskolor har idag hört av sig. Birmingham. Och deras svar var positivt. Ett ja, alltså. Men frågan är om det är positivt för mig... hmm. Jag hade ju nästan önskat att alla skulle säga nej, bara för enkelhetens skull, hehe. :P Men samtidigt är det ju väldigt kul att jag kom in! :) Så ja, jag får fundera hit och dit och fråga folk som borde veta vad jag borde göra... Fördelar och nackdelar med allt här i livet, som alltid då ja. Hmm. Klurigt! Men gött. ;)

Ha en skön måndagskväll.
Själv ska jag fira med en skön dusch och soffdeg. Borde skriva lite skolmeck men frågan är om jag inte unnar mig lite ledigt. Hehe. Lite till. Hrm. För att "fira". ;) Haha. Puss så länge, i alla fall! Herrå! :))

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhhh,gumman! Vad kul,grattis!!! :D Vad du än bestämmer dig för så kommer det bli bra...dessutom kommer du alltid veta att du kom in! Bara det är ju grymt! Ringde innan men du stod i duschen sa din man ;) Sedan pratade jag i telefon,du kanske försökte ringa?! Puss o grattis än en gång


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback