"Söndag i sängen"

Så var det söndag igen. Vilket innebär lite lätt ångest över morgondagens praktik men för övrigt inte så mycket, hehe. Ska va spelledig idag, tänkte jag, och eftersom Calle också är ledig tänkte vi hitta på nåt skoj. Det extremt tråkiga vädret sänker dock inspriationen och motivationen något... Vi har hur som helst en trevlig middag att se fram emot ikväll: Hanna fyllde år i fredags och nu ska vi dit och mysa lite. :)
  Var på middag igår också, faktiskt. Hos Carl-Erik. Det var jättemysigt och kalasgott! :) Taaaack, snälla söta för sjukt bra födelsedagspresent, hihi! ;) Bjöds på rådjur och fruktsallad... mums! Och massa gott att dricka. ;)
  Dygnet innan tillbringade jag med Karlshamns Musiksällskap i Furuboda. Övning inför årets Wienerafton. Har inte varit där på några år nu, men det var sig likt och väldigt trevlig! Skönt att få lite miljöombyte, få träffa gamla godingar och spela lite güttig wienermusik, hihi. :P Det är allt en trevlig orkester, hihi.

När jag kom hem igår hade Calle städat precis hela lägenheten. Här är så fint så fint. :) Så nu känner jag i och för sig att jag borde sortera min garderob så att alla klänningar som inte riktigt får plats inne i den nu äntligen kan få bo där också, hehe. Tror min karl skulle uppskatta detta, haha!

Projektvecka denna veckan och sen är det PÅSKLOV! :D
Och då kommer morfar och jag ska åka hem till mammi och pappi med honom, hihi! Myyys.
Men först: SÖNDAG. :)

PUSS HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback