Sol, sol, jättesköna sol! :)

Denna veckan har vinter kommit till Malmö. Men i skrivande stund är det ett otroligt härligt vårväder där ute. :)

Håller på att fixa det sista innan det är dags att åka hem till mamma och pappa. Morfar kommer han också. :) Och Calle, imorgon.

Har precis lunchat med Hanna. Vi börjar bli stammisar på Espresso House nu, alltså, hihi. Mys.
Vi lyckades även boka in ett datum för när vi ska ha vår payback-lyxmiddag. :P Ojoj, vad vi ska satsa! ;)

Ska spela lite cello nu och invänta att morbror kommer med bil och morfar för att hämta upp mig. Lyx, hihi.

Får se när jag återkommer till internet... Tar med datorn min men internet strular för tillfället. Ska kolla om det går bättre i Blekinge, hihi. Alternativt får Calle fixa med sig ett nytt nätverkskort imorgon, så är förhoppningsvis problemet löst. Hoppas dock att min dator bara har tillfällig knäpp. Grr.

Hej så länge!
Kramar Johanna.

Och: GLAD PÅSK, för tusan! ;)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Detsamma:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback