Påsklovsdags! :))

Hola folks!

:)
NU har jag påsklov! WHIII! Helt ofattbart faktiskt. Och kanske inte så hemskt mycket lov då jag har spelningar både denna och nästa vecka... och veckan därpå med, när jag tänker efter... ;) Men ändå: LOV! :D
Så nu har vi firat in det här, med en öl, hembakade kakor och Wallander, hihi. Ystadmyser*** :)

Har jobbat hela helgen så nu går ögonen nästan i kors. Men ojoj, så duktig man känner sig och ojojoj vad gött det är när lönen kommer. Dessutom väldans skönt att komma bort en stund från Heleneholm och göra lite... "vanliga" saker. Med helt "vanliga" människor, haha. ;)

Ser fram emot att komma hem till vårt söta hus, där mamma, pappa, morfar, jag och Calle ska fira påsk. :))
Men nu vankas slutet på filmen.
Over and ouuuuut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback