Påskinlägg numero 3

Har precis kommit hem efter en liten tur på köpcentret här bredvid. Fick sånt himla shoppingsug, men när jag väl kom dit och gick där och tittade så avtog det mer och mer. Hysteriska handlare överallt vart man än tittade. En Annandag påsk. Också. Tragiskt. Det slutade med att jag inte köpte nåt och det känns bra. Fast visst börjar man bli sugen på vårkläder och att kitta upp både sig själv, sin påg och sin lägenhet! ;) Det kommer. Men inte idag.
Nu ska jag istället spela lite till på min cello och sen ska jag och Calle ha det lugnt och mysigt. :)
Kom tillbaka till Malmö tidigare idag och det känns skönt att komma hem, även om det varit lika skönt att vara hemma hos mamma och pappa och haft lov. :) Extra roligt eftersom morfar varit där och allt vad det inneburit...
Tack och kram till alla blekingar som förgyllt denna påskhelg! :)
Och puss på er jag inte kunde/hann träffa! ;)

Ha det så bra, och för sista gången 2008: glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad tycks om skorna Hydén? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback