Turné på g!

Hej gott folk!

Nu är det inte många timmar kvar, innan det är dags att ta cello och väska och bege mig iväg på turné med Malmö Akademiska Kör och - i mitt fall - Orkester! Vi flyger tidigt som attan imorgon bitti, först till Island och sedan till Kanada och Toronto. Sen blir det resandes hit och dit, konserter och semester. :) Slutdestination blir New York! Där stannar för övrigt jag och min goda vän och valthornisten Frida kvar några dagar extra. Ska få bo i Nicholas och Shauns gamla lägenhet (de flyttar precis innan - bra timing! ;) ) inte många meter från Empire State Building! ;D Ska verkligen bli kuuul!

Men ja, jag kommer verkligen sakna er godingar; familj och vänner!! <3 Ni kommer dock finnas i mitt hjärta heeela tiden, det är ett som är säkert. :) Så ta hand om er, så ses vi sen! Sooner or later.

Broadway, I'm coming back! :P
Kärlek // Johannan er. :)


Nu: sista packningen och fotbolls-EM! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det bäst nu, gumman min! Och tack för senast!!!

Pussen och kramen

2008-06-17 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback