Hello from Toronto!

Hej darlings!

Nu ar jag pa turne och for tillfallet pa ett internetcafe i Toronto tillsammans med Frida o Lisa. Vi unnar oss lite shopping idag o det har for min del blivit ett skarp och en kabinvaska. =)

Vi har det hur bra som helst och har hunnit med 2 konserter och ett dygn i Gravenhurst (annars Toronto).
Imorgon aker vi vidare via Niagarafallen och in i USA, slutligen mot New York.

Ha det sa himla bra, saknar er alla massor.
Extra pussar pa Calle, mamma, pappa o Baci!

Skriver sa snart jag kan igen.
Love Johanna =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Darling!!! Hoppas att du har det bra (givetvis har du det; shopping och New York..hallao!!!) :P Vi hann ju inte prata innan du åkte,jag hade fullt upp med möhippa,sjukdom och jobb :( Men vi får höras när du kommer hem,ska maila dig noter,harmonier etc! Ha det nu så bra och shoppa för mig med!!!

Pussar och kramar i massor!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback