Östersjöfestival

Så var den här igen: Östersjöfestivalen. Alltid trevligt, faktiskt. Och i år är jag faktiskt LEDIG och redo att njuta till max! ;)
Började igår med att fira avslutad turné med utgång i ett av tälten vid hamnen. Tidigaste festivalstarten, gissar jag? Mycket trevligt i alla fall. Vad mer kan det bli i goda vänners lag? :)

Idag har jag, Calle och mamma tagit en sväng på stan, efter ett två timmars turnéutvärderingsmöte på Christins. Fyndade en fin kjol och ett linne. :)
  Nu ska vi strax äta tidig middag och sedan kommer famijen Löwerot hit på ett glas vin! :) Äntligen, bör nog tilläggas, haha. Jag och Erika har ju umgåtts länge, men föräldrahänget har liksom aldrig blivit av... men nu så. :) Blir nog trevligt, anar jag. ;)
Sen blir det litta konsert på Stortorget. Herr Uggla och fröken Johnsson är i staun...

Ha en skön kväll.
Kramar J.


Kommentarer
Postat av: Hannnna

önskar jag kunde va där o festivala med dej gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback